Veelgestelde vragen - Bestellen & Betalen
Hier vind je veelgestelde vragen over het bestelproces, betalen op de website en de betaalmethoden.
Bestellen
Je vindt de voorraadstatus op de productpagina onder de titel.
Vervelend dat je product niet op voorraad is. Lege schappen zijn niet de bedoeling, en we proberen lege voorraadden zo snel mogelijk aan te vullen. Meestal is dit binnen 5 werkdagen.
Tip! Wist je dat je met de Herhaalservice voorrang krijgt op normale bestellingen?
Soms is het mogelijk om je bestelling vlak na het plaatsen nog te annuleren. Neem daarvoor contact op met onze klantenservice.
Kijk naar onze aparte pagina voor veelgestelde vragen over verzending en bezorging.
Betalen
Wij accepteren iDeal, PayPal, CreditCard (Visa en MasterCard), Klarna en Apple Pay. Voor onze Belgische klanten bieden wij betalen met Bancontact aan.
Ja, je kunt bij ons achteraf betalen met Klarna.
Als je een abonnement afsluit slaan wij jouw betaalmethode op. De volgende keer dat je product wordt geleverd wordt automatisch het geld afgeschreven met dezelfde betaalmethode.
Betalen voor abonnementen kan met Creditcard en PayPal.
Neem contact op met onze klantenservice om een factuur van je bestelling te ontvangen.
Andere veelgestelde vragen
Bestellen & Betalen
Vragen over het bestelproces, betalen op de website en de betaalmethoden.
Verzending & Bezorging
Vragen over vervoerders, levertijden en de status van jouw bestelling.
Product & Assortiment
Vragen over specifieke producten, het assortiment, kwaliteit en duurzaamheid.
Herhaalservice
Hoe werkt de Herhaalservice en vragen over het beheren en betalen van jouw abonnement.