Veelgestelde vragen - Ruilen & Retourneren
Hier vind je veelgestelde vragen over de retourvoorwaarden, het retourproces en ruilen.
Retourneren
Ons retourbeleid is eenvoudig en zonder zorgen. Zo lang je niet 100% tevreden bent met jouw huisdierproducten, kan je de artikelen binnen 365 dagen kosteloos retourneren. Je ontvangt het gehele aankoopbedrag terug inclusief verzendkosten, mits de artikelen in ongeopende, ongedragen en onbeschadigde staat worden geretourneerd.
Milo behoudt het recht om in uitzonderlijke gevallen af te wijken van het retourbeleid en terugbetalingen toe te wijzen zonder retournering van het artikel.
Via het retourportaal vraag je zelf een retour aan en kan je meteen het verzendlabel printen. Je kan ook contact opnemen met de klantenservice zodat wij de retourzending voor je aanmaken. Je brengt het pakket naar een pakketpunt in jouw buurt.
Je ontvangt een Track & Trace code van de vervoerder wanneer je het pakket aflevert bij een pakketpunt. Zodra het pakket door ons is verwerkt ontvang je een e-mail ter bevestiging van het ontvangst.
We betalen je binnen 5 werkdagen terug zodra wij jouw retourzending hebben verwerkt. De exacte tijd hangt af van je betaalmethode.
Dat is erg vervelend. Neem contact op met onze klantenservice en dan zorgen we ervoor dat je zo snel mogelijk het juiste product ontvangt.
Ruilen
Ja. Om je bestelling te ruilen retourneer je eerst gratis je oude bestelling. Na ontvangst in ons magazijn ontvang je je geld terug en kan je een nieuwe bestelling plaatsen.
Andere veelgestelde vragen
Bestellen & Betalen
Vragen over het bestelproces, betalen op de website en de betaalmethoden.
Verzending & Bezorging
Vragen over vervoerders, levertijden en de status van jouw bestelling.
Product & Assortiment
Vragen over specifieke producten, het assortiment, kwaliteit en duurzaamheid.
Herhaalservice
Hoe werkt de Herhaalservice en vragen over het beheren en betalen van jouw abonnement.